2012. december 21., péntek

Még mindig F mint fonalkoszorú



A fonalkoszorú ötlete már tavaly is tetszett, de nem volt türelmem körbetekerni egy egész koszorúalapot. Eltelt a karácsony, úgyhogy elsüllyesztettem a negyedrészben piros-zöld fonallal körbetekert koszorút és jól el is feledkeztem róla. Ma kinyitottam a karácsony-dobozt, és azonnal eszembe jutott a Florentine által nemrég készített koszorú. Ő az egész alapot bogyós fonallal tekerte körbe. Nekem se kedvem, se időm nem volt most visszafejteni a piros-zöldet, így csak a többi részt tekertem be sötét- és világoszöld bogyókkal. Az elkészítési idő a tavalyi előmunkálatokat is beleértve nem volt több fél óránál. És még kollázst készíteni is megtanultam. Mi jöhet még? 

3 megjegyzés:

  1. De jópofa ez a koszorú! Nagyo tetszik!

    VálaszTörlés
  2. szuper lett, nagyon irigykedem a gyönyörű színű bogyós fonalaidra ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Van még pár gombolyag, amit már épp minden erőmmel próbáltam elpasszolni valakinek, mert nálunk csak a helyet foglalja. Ha legközelebb eljutok a Barka szombatra, elviszem neked. Biztonság kedvéért esetleg emlékeztess rá, oké? :)

      Törlés