2012. március 9., péntek

Tavaszváró sál maradékokból

 Az egész úgy indult, hogy nemrég felbontottam életem első horgolt ruhadarabját, egy mai szemmel is komoly csipkepulcsit. Hordás közben annyira kinyúlt az eleve is nagyon bő pulcsi, hogy már zavart, viszont a lazacszínű Cataniáért kár lett volna. Ezen kívül volt még pár megkezdett gombolyag pasztellszínű pamut otthon a babasapkás korszakomból, ezeket komináltam. (Barackszín, fáradt rózsaszín ebből a sapkából, taupe ebből a kendőből) A minta nem bonyolult: egy kétráhajtásos pálca, két láncszem, s ezek váltakoznak. Számolni csak az első sorban kell, utána képtelenség elrontani. Amikor elég hosszú lett a sál, a két végét összehorgoltam, hogy a most divatos loop-fazon legyen.

Az inspirációt köszönöm a one flew over blog szerzőjének.

8 megjegyzés:

  1. No, én pont ilyet keresek napok óta, most végre összeállt a kép, köszi!

    VálaszTörlés
  2. De jóóó! Köszi az ötletet, ma úgyis fonalakat fogok szortírozni, megnézem van-e ehhez a sálhoz való fonalam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, ehhez a sálhoz szinte bármilyen fonal jó, pont ez a remek benne! Azóta már egy másikat is horgolok, azt zoknifonalból.

      Törlés
  3. Csudavidám! Szerintem kap egyet a lánykám is! Csak fejezném már be, amit elkezdtem...

    VálaszTörlés