2011. július 19., kedd

A változatosság kedvéért

... könyvesblogokban nézelődtem. Úgy kezdődött, hogy válaszolni akartam a heti molyos körkérdésre - hogy hogy folytatódott, azt sajnos már nem tudom. Így van ez a blogszörfözéssel ;)

S bár idő hiányában még nem írtam meg saját válaszomat, már legalább azt tudom, hogy melyik témáról fogok írni ezen a héten. Arról, hogy mi alapján választom ki a következő könyvemet. Meg arról, hogy régebben hogyan választottam ki. Meg arról, hogy ismerek valakit, és ő hogyan választja ki. Három különböző módszer, és szerintem mindhárom remek!

Annak a kedvéért pedig, aki már alig bírja kivárni az újabb könyves témájú bejegyzést, addig is egy remek linket hadd ajánljak: ha a könyves szenvedélybe egy kis változatosságot szeretnétek belevinni, akkor itt egy remek kis lista. (Németül olvasók előnyben, a többieknek ajánlom a google translatort, az még külön remek szórakozás!) Tudom, tudom, ez csak a szoknya fellibbentése a bokáról, és nem fair - mentségem szokás szerint, hogy túl hosszú a to do listám. Addig is, amíg ledolgozok pár tételt belőle, a legjobbakat Nektek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése