2009. december 4., péntek

Meguntam a káoszt

Az úgy van, hogy mindig mindenféle fontos iromány található a táskámban. Havonta vagy kétszer kidobálom a fölöslegeseket, de még így is rengeteg marad: cuki újságkivágások, feljegyzések, receptek, hivatalosnak tűnő, de mégsem igazán hivatalos cuccok, akármik. Így aztán hiába rakok rendet elég rendszeresen a táskámban, és hiába szortíroztam már minden lehetséges apróságot mindenféle neszikbe meg bugyrokba - mert én komolyan veszem a simplify-t - mégis könyékig kellett túrnom a papírjaimban.

Ritkán tudom egész pontosan, hogy mit szeretnék venni egy bizonyos célra, de ez most az az eset volt. Pigna gumis mappát A5 méretben, olyan kis szépen rajzolt virágokkal vagy lepkékkel. Minimum két hete kajtatok ilyen után, de képtelenség hozzájutni, én pedig már elmúltam 15 éves, úgyhogy helyespasis meg lovas mappák nem jönnek szóba. Gagyirajzfilmfigurások pláne.



Így aztán tegnap megvarrtam ezt a cucctartót, és most boldog vagyok vele. Jelzem, még sosem varrtam használható és esztétikus cucctartót, és ez volt az első mágneszár életemben, amit felszereltem.

4 megjegyzés: