2016. február 22., hétfő

A blogjáték nyertese

A játék meghirdetése óta gondolkoztam, milyen név illene a nyaklánchoz - aztán beugrott egy fura termés, aminek pont ilyen alakja van. Kis google-kutakodás után kiderült, hogy a narancseperfa terméséről van szó. Nevezzük tehát ezt a nyakláncot ezután Narancsepernek.

Tizenhét nevet dobtam a kalapba összesen. Első eresztésben a szürkét favorizálókat sorsoltam: ők 11-en voltak, másodikra pedig azt a hat nevet, akik valamilyen más színben szerették volna a Narancsepret.

A sorsolási bizottság legfiatalabb tagja határozott mozdulattal megragad egy cetlit


 és kibontva látjuk, hogy Annás a szerencsés nyertes. Ő kapja a szürke nyakláncot.


A sorsolási bizottság idősebb tagja csak kevesebb cetli közül választhat,


a kihúzott papíron rudajaskolka neve szerepel, akinek a bordó a kedvenc színe.



Köszönöm szépen mindannyiótoknak, hogy velem játszottatok. A nyerteseket kérem szépen, hogy küldjenek nekem egy postacímet meg igazi nevet a david.zs.adel(et)gmail.com címre, és hamarosan postázom a nyakláncokat.

10 megjegyzés:

  1. Istenem, az óvodás tombola óta nem nyertem sehol :-) nagyörömmel fogom viselni!

    VálaszTörlés
  2. Akkor Annás megnyerte a lányának a nyakláncot �� Viseljék egészséggel a nyertesek ��

    VálaszTörlés
  3. A kérdőjelek smiley -k voltak míg írtam a kommentet ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Néha egészen vicces dolgokat csinál a blogger.

      Törlés
  4. Sok szeretettel gratulálok a szerencséseknek! :)

    VálaszTörlés
  5. NARANCSEPER? Ezt már én is régóta szerettem volna tudni, köszi!
    Gratulálok a nyerteseknek :-)

    VálaszTörlés
  6. Akik most nem kerültek sorra, azoknak hamarosan lesz új esély, már töröm a fejem a következő játékon.

    VálaszTörlés
  7. Ó de jó, köszönjük a nyakláncot! De jó, de jó, Narancseper :)

    VálaszTörlés
  8. Én is gratulálok a nyerteseknek. :)

    VálaszTörlés