2014. március 26., szerda

WIPszerda: Thistle & Beads





Végre egy projekt, aminél nem fordult meg a fejemben, hogy vissza kellene bontani!
A mintát ugyan nem teljesen hűen követtem, mert a gyöngyözés nagyon nem az én világom, de azért rá lehet ismerni szerintem. A fonal Soft Rainbow zoknifonal, valahol a határon a narancssárga és a barackrózsaszín között.
Még a szegély utolsó sora következik, s aztán máris irány a ruhásszekrényem kendős polca.
Apropó, kinek van több kötött-horgolt kendője a szekrényben, mint felsője? Nálam már ez a helyzet, hiába, a szenvedély elveszi az eszet.

8 megjegyzés:

  1. Uhh, telitalálat ez a szín! Nem értem, hogy van türelmed vékony fonalból ekkora hatalmas dolgokat horgolni, erre én nem vagyok képes.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem a zoknifonal a kedvenc vastagsagom horgolashoz. Koteshez is szeretem, de ugy azert nagyon lassan haladok.

      Törlés
  2. Szia, a Facebookon követtem az eszmecseréteket Varga Gabival a gyöngyözést illetően. Ugyan megfogadtam, hogy kendőt magamnak már nem készítek, de ezt még azért megcsinálnám.Egyetértek abban hogy a zoknifonal a legjobb a kendőkhöz . Kérdezném hogy hányas tűvel készült és blokkolva is lesz? Egyébként nagyon szép lett.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem nem fogod megbánni, annyira szép és gyorsan is halad. 4,5-ös tűvel csináltam, blokkolva lesz, az nagyon kell neki. Amúgy olvasd el a Gabi projektoldalát, ő ugyanis változtatott a kezdésen és igaza volt. Kár, hogy én már túl későn olvastam. Mondjuk így is oké, de úgy szebb lenne.

      Törlés
  3. És egy dolog kimaradt még: 125 gramm ment bele összesen, 35 sor és a szegély.

    VálaszTörlés
  4. Nem tudom hol van az a projectoldal, nem tudom én használni azt a vacak facebookot, utálom.Tudnál segíteni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Itt találod :)
      http://www.ravelry.com/projects/GabiVarga/thistle--beads-shawl

      Törlés