2013. január 5., szombat

Tésztaszósz görög hangulatban

Nemrég megnéztük a Zimt und Koriander című filmet, ami egyrészt remek esti szórakozás volt, másrészt rettentő nagy kedvet ébresztett, minden létező ételbe fahéjat tenni csak úgy próbaképp. Mert a fahéj csodaszer, azt mondják. Így készült ez a tésztaszósz is:
1 sárga pritaminpaprikát egy tálca (25-30 deka) laskagombával, fél nagy fej vöröshagymával  és pár szem felszeletelt olívabogyóval olívaolajon kevergetve roppanósra puhítottam. Hámozottparadicsom pürét öntöttem rá, majd sóval, borssal és főleg fahéjjal (úgy fél kávéskanálnyival) fűszereztem. Hogy csoda történt-e? Nem tudom, mindenesetre a végeredmény ízletes és ismétlésért kiált. 

1 megjegyzés:

  1. Éppen most emésztem a tegnapi receptedet... szó szerint értsd;-)...aztán már itt is a B variáns, hogy fahéjjal, ez nem probléma! Egyszer csináltam egy rakott húst, aminél úgy indult a recept, hogy a húst(csirke) sózzuk, borsozzuk és fahéjjal meghintjük. Elő kéne keresnem.

    VálaszTörlés