2014. június 18., szerda

WIPszerda: tarka és sötét

Egy átmeneti fonalas krízis után ismét van anyagom néhány WIPszerdához (értsd: már megint annyi cuccba belekezdtem, hogy jó ideig csak félkész dolgokat tudok mutatni.)
Egy barátnőmnek megtetszett az egyik kendőm és megígértem neki, hogy kötök neki is egy hasonlót. Annyi volt a kikötése, hogy "dunkelbunt" legyen, azaz sötét és tarka egyszerre és a lány arcához, hajához ősz típusú színek illenek. Most légy okos. Pár színt mutatott, ami ideális lett volna, persze pont azt az árnyalatot nem kaptam. Utána kiderült, hogy többen szúrósnak mondják azt a fonalat, szóval talán nem is baj. Végül tutira mentem, Schoppel Zauberballt választottam egy szép őszies színben, szerintem elég tarka és sötét is. Június végén találkozom a barátnőmmel, remélem, hogy tetszeni fog neki. Mondjuk ha nem, akkor majd feláldozom magam és átveszem magamtól a kendőt.
Tehát eddig így néz ki.
minta: Cameo, fonal: Schoppelwolle, Zauberball - Herbstsonne, tű: 3,5.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése