2014. június 5., csütörtök

Természetbúvár

Hazajön Do az iskolából, felkarján véraláfutás. Hát ez meg mi.
Nemmondhatomel.
Második nekifutás otthon. Mégis hogy sikerült beszerezned ezt, édesem. Nemmondhatomelmertmérgesleszel.
Mondjad csak, bántott valaki.
Nemsenkicsakénvoltam.
 

(Hosszú szünet.)
Na de mondjad. Egy szülőnek tudnia kell, honnan van egy sérülés.
(Szünet. K vokált játszik: anyánaktudniakellhonnanvanasérülés)

Nem untatnék senkit a vontatott párbeszéd részleteivel, térjünk rögtön a lényegre.

Várj, segítek. Játszunk kikivelholmikormitcsinált. Az osztályban, az utcán, a kertben, a tornateremben.
Akertben.
Te, a Leonie, valamelyik agyatlan fiú.
Én.
Na jó, de mi történt.
Hátaszámbanyomtamakaromésszívtamésakkorilyenlett.
Na gratulálok, most az egész iskola azt hiszi, hogy a szüleid vernek, mert mondjuk az pont ugyanígy nézne ki.

És el lehet ezt valahogy mulasztani?
Majd elmúlik magától, először kék lesz, aztán lila, rózsaszín, zöld, végül halványsárga. Kábé egy hét alatt el fog tűnni. Reméljük, addig senki nem értesíti a Jugendamtot.

K., aki eddig igyekezett kivonni magát a beszélgetésből ezen a ponton izgatott lesz: Tényleg zöld lesz és sárga? Mert akkor én azt akarom látni, végül is én természettudós vagyok, egy természettudósnak meg kell figyelni az ilyesmit.


Eseménytelen hétköznapok című adásunkat hallották.

10 megjegyzés:

  1. Ugye felvilágosítottad róla, hogy a természettudósok széles eszköztárának egyik eszköze a megfigyelés - és hogy az önmagukon végzett kísérletek már rég nincsenek szokásban? ;-)

    VálaszTörlés
  2. Ezért imádom a kölyköket :D Hihetetlen az a kíváncsiság és tudásvágy, ami hajtja őket. (Megjegyzem: amikor a mieink csinálnak hasonlót, akkor már szinte hallom, hogy kopogtat a Gyámügy az ajtón.)

    VálaszTörlés
  3. Na látjátok, milyen jó Magyarországon élni.. Itt nem megy semmilyen gyámügy sehova, amíg vér nem folyik, de akkor is nehezen. :)

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. Jót nevettem, a gyerekkornál nincs is jobb.

    VálaszTörlés
  6. Nagy kék-zöld folt gyűjtögető vagyok, még így felnőttként is. Nekem nagyon sokat segít a fekete nadálytő + árnika 2 in 1 krém. Ügyesebb nem leszek tőle, de kicsit előbb elmúlnak a fura foltok. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, ezt jó tudni, szerintem lesz még alkalom a kipróbálásra...

      Törlés
  7. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés