2014. április 9., szerda

WIPszerda: Staccato shawl



Három gombóc Barka Esti meséhez kerestem feladatot, és szentül elhatároztam, hogy az SBS nem játszik. A Thistle & Beads még túl friss élmény volt ahhoz, hogy újra kezdjem - ezzel egészen e hétig fogok tudni várni, mert én igazán türelmes ember vagyok. A Staccato mintáját igazából az anyanyelvi nevelésnek köszönhetem, ugyanis Do szombati magyar iskolája vészesen közel van ahhoz a könyvesbolthoz, ahol nagyjából húszféle kötős-horgolós magazin kapható. Elővigyázatosságból már csak ritkán engedem meg magamnak, hogy bemenjek, viszont ezúttal valaki másnak ígértem egy  - teljesen más témájú - magazint, tehát nem volt választásom, ez igazán belátható. A nyelvtanulós újságokhoz viszont egy szűk folyosó vezet, amelynek egyik oldalán egyszer csak ott volt egy eddig általam nem ismert magazin, az Inside Crochet. Most őszintén, ilyen körülmények között ki tudna ellenállni és nem belelapozni? És ha már belelapozott és meglátta ezt a kendőmintát, ki tudná szenvtelenül visszahelyezni a polcra? Na ugye. Hát így alakult, hogy megtaláltam az új fejbőlhorgolós projektet.

5 megjegyzés:

  1. Teljesen megértem. Én online vettem meg a magazint szintén a kendő miatt. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Meghorgoltad mar? Vagy ha nem, mibol tervezed? Nekem meg ket minta tetszik nagyon, egy top-down kardi (ami fent kagylomintas) es az egyszinu top-down felso.

      Törlés
    2. Még nem. :( Amiből elkezdtem az nagyon vékonyka fonal. Ottocapi lesz a következő próbálkozás.

      Törlés
  2. azok a nyelvtanulós magazinok... ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Máskor is szívesen viszek Neked, remélem, havonta jelenik meg :D

      Törlés