2011. december 19., hétfő

A libikóka-projekt

Még el se kezdődött a 2012-es év, máris tudom, mi lesz az év projektje. Semmi izgalmas, viszont annál nagyobb - s emiatt türelem- és személyiségfejlesztő is: egy takaró K-nak. Már épp panaszkodott, hogy mindig csak Do-nak horgolok, vagy ha neki, akkor is csak sálat meg sapkát. No, akkor ez mától másképp lesz. Igaz, még hónapokba telik, mire elkészül, lévén egy sor kábé 250 szem, így egy este 4-6 sort sikerül horgolnom.


Nemcsak mert nincs több időm, hanem mert rettentő egyhangú a minta. (ld. lent) Persze választhattam volna mást is, csináltam is mindenféle próbákat, de az a helyzet, hogy egyik sem tetszett annyira, mint ez. A nyolcadik sor körül jutott eszembe, hogy Do félkész pulcsiját is ezzel a mintával nemhorgolom és hogy szintén az unalom miatt nem halad. Azért eddig egész kitartó vagyok, már vagy 26 sornál tartok, tervek szerint áprilisra be is fejezem.
A fonal Libikóka a Barkától - a bolt felé menet még kékes árnyalatokat akartam venni, de ezek a zöldek és bézsek kiütéssel győztek.
A változatosságot egyébként a csíkokkal próbálom mégis behozni a projektbe, mégpedig úgy, hogy szabálytalan szélességűek lesznek.

p.s. egyébként az előző posztokban többször bemutatott narancsos-színes terítő 99%-ban elkészült, már csak az unalmas eltisztázási szakasz van hátra.

11 megjegyzés:

  1. Jesszum, a libikoka nagyon vekony egy ekkora projekthez ! :) en most kabalabol kotok takarot, az sem halad sehogysem. Tegnap este allapitottam meg, hogy ez is nagyon vekony :) de kesz kell legyek februarig. Akkormjon a gyerek :)

    VálaszTörlés
  2. Sokat filóztam, de a kötős-horgolós csoportban azt mondták a másikra, ami szóba jött volna, hogy az meg falja a fonalat (már nem is tudom, melyik volt). A másik meg, ami még döntött, hogy a libikóka árnyalatai annyira szépek. Mondjuk nekem nincs semmiféle határidő :)

    VálaszTörlés
  3. Vegulis a hatarido jo. En oktoberben elkezdtem, es kotottem vagy 10 sort. Mindig volt szorakoztatobb projekt :)

    VálaszTörlés
  4. Kitartást a nagy projekthez, az jó ha nincs határidő.

    VálaszTörlés
  5. es nem visz iszonyu sok fonalat a horgolt takaro? mert azert Kristof mereteihez mar meretes takaro kell (a szinek nagyon szepek)

    VálaszTörlés
  6. r, te az vagy, akire én gondolok? és horgolsz??? :) nem tudtam!
    egyébként, rohadt sok fonalat visz, az tuti :D
    pláne gondolom ez a jó kis tömött minta...

    VálaszTörlés
  7. O, de rengeteg fonal. Minimum 70 deka, de akar tobb is lehet. 1 meter a szelessege es 160 centi a hossza elvileg. Aztan majd meglatjuk. Mondjuk ugy, takarot nem a takarekossag jegyeben horgol az ember :)

    VálaszTörlés
  8. @muzsi dehogy horgolok, nekem anyahajo horgol, az sokkal menobb:) (hat nehezen lehetnek mas, mint aki ezzel a userrel hozzafer a blogodhoz, nemde?:)

    @adel azt ertem, h nem az anyagtakarekossag jegyeben horgolsz, csak hogy nem kenyelmetlen egy ilyen sulyu takaro, de vegul is egy vastagabb gyapjupaplan is van ekkora

    VálaszTörlés
  9. Roll, igazad van :)
    Ugy konnyu, ha massal horgoltatsz :)

    VálaszTörlés
  10. MEglatjuk, milyen erzesre ez a suly. Mivel az elso, meg gozom nincs. Egyebkent elsosorban agytakaronak szanom (most, hogy megkapta a Do regi agyat, amihez eddig rozsaszin takaro volt).

    VálaszTörlés