2010. május 12., szerda

pasztell színekben

Csiribí-csiribá, egymás mellé került néhány pasztellszínű fonal, rácsodálkoztam, hogy mennyire jól mutatnak együtt, és azon nyomban össze is horgoltam őket csíkos-bogyós sapkákká.
A szürke-rózsaszín már a Meskán, a zöld-rózsaszín még csak vár a sorára. Mindkettő újszülött méretű és csupa pamut. És mindkettő aktuális kedvencem - még ha máskor a harsogó színeket jobban szeretem is.

Az első nekem Bécset juttatja eszembe, a második meg egy rózsacsokrot - még gyerekkorom egyik szülinapjáról a nagyszüleim kertjéből.

4 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek. A második olyan, mint egy fagyikehely.

    VálaszTörlés
  2. Nekem nagyon szimpatikus ez a sapkafüggőséged! Egyszerűen átérzem...!:))

    VálaszTörlés
  3. Ismét gyönyörűek lettek a sapók. :))

    VálaszTörlés
  4. Köszi! Rita, tényleg, ha belegondolok, sokkal rosszabb függőségek is vannak :D

    VálaszTörlés