2012. június 11., hétfő

Japán virág Drops Alpaca-ból


Ritkán fordul elő, hogy a blogoszféra-trendekkel megyek  - általában akkor szoktam elkezdeni egy mintát vagy kipróbálni egy fonalat, amikor már mindenki meg is unta. (Ha egyáltalán.) Most is így van ez, a japán virágról biztos legalább másfél éve hallottam először, de csak most, a második hullámban kezdtem bele. Igazából minden Nils Holgerssonnénak köszönhető, akinek csodaszép stólája van ezekből a virágokból, és én jól elirígyeltem tőle. Az mondjuk már most látszik, hogy egyszínűből nem annyira menő, mint soronként más színnel, úgyhogy nyilván meg kell majd csinálnom még egyszer.

Drops Alpaca fonalból horgolom, mégpedig a Réce árnyalatból - nagyon érdekes, olyan, mint a zöldeskék szemű emberek, ha így nézed, zöld, ha úgy, kék. Sötétben inkább kékes, világosban határozottan cirkás. Elég vékony, talán a legvékonyabb fonal, amivel eddig dolgom volt, mégis remekül haladok vele, mert jó a fogása, puha is meg szőrös is. Tegnap kezdtem a második sort a stólából, és ha úgy haladok vele, mint tegnap, akkor másfél hét múlva már kész is lehet.

Tutorialt a mintához a Főkolomp-blogon találtok. Ez leheletnyit más, mint amit én csinálok, de nagyon közel áll.

8 megjegyzés:

  1. Régen éreztem úgy egy mintánál, hogy ilyen nekem is kell, de ez most kifejezetten az az eset :). Tök jó, készülök már a nyugisabb nyári napokra, amikor ismét előszedhetem a horgolótűket...

    VálaszTörlés
  2. Az Alpaca színei nagyon tetszenek, én az Olíva mellett döntöttem, de nehéz döntés volt. Örülök, hogy jó vele dolgozni, én csak várom és várom:-)
    Meg nézegetem a színeket...

    VálaszTörlés
  3. ez nekem is nagy kedvenc es en is a tobb szinu valtozatot szeretnem, mar csak egy halvany szurke kell:-) ennek van valahol mintaja?
    egyebkent egyben csinalod, vagy kulon a vegen kell a darabokat osszedolgozni?

    VálaszTörlés
  4. Az utolsó sor horgolása közben kell összedolgozni, nincs a végén marathoni varrogatás. :) A minta szájról szájra terjed, megkeresem a linket a tutorialhoz és küldöm.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, ez nekem is nagyon tetszik,-így ismeretlenül is,-és nagyon szeretném elkérni a leírását, vagy ha van,a rajzát. Megkaphatnám én is? Előre is köszönöm szépen!

      Törlés
    2. Beszúrom a poszt szövegébe a linket a tutorialhoz.

      Törlés
  5. kár volt elolvasnom ezt a posztot:) most mindjárt égető szükségem támadt erre a fonalra;) eh! bűnbe viszel!!!:)

    VálaszTörlés