2011. március 1., kedd

Árnyjáték házilag

Miért is gondoltam eddig, hogy az árnyjáték az olyan különleges macerával jár, hogy inkább lemondok a jó anya címről, csak ne kelljen összeállítanom a paravánt meg a lámpát meg a többit?
Igazából pofonegyszerű, a két ruhacsipesszel rögzített lepedő valóban rögzítődött egy egész előadás erejéig.
Szereplők: egy elefánt, egy csacsi, valamint egy Kéz és egy Fej.

A végén még egy bábelőadást is összehoztam három kismalac tematikában a nézők maximális bevonásával. Fejbe is kólintott a siker rendesen. Csak az a kár, hogy ezután már nem fogják nekem elhinni, hogy nem tudok meséket kitalálni (pedig tényleg szenvedek az ilyen feladattól, mint a kutya).

p.s. Hát nem csodacuki a Fej így, árnyképként?

2 megjegyzés:

  1. Ugye, hogy nem is kell sok egy emlékezetes, feltöltődős estéhez? Csak néha hajlamosak vagyunk túlbonyolítani a dolgokat (én mindenképp:D)
    És de, csodacuki:)

    VálaszTörlés
  2. Sajna én is így vagyok vele, ha valamit még nem csináltam, olyan nehezen szánom rá magam, mintha hú de bonyolult lenne. Pedig miért is?

    VálaszTörlés